Napój izotoniczny czy warto go pić?

Jak już jesteśmy w kręgu tematów związanych ze sportem to niedawno zainteresowały mnie napoje izotoniczne. Moja koleżanka (wspomniana w poprzednim poście) bardzo dużo tego piję. Nie wiedziałam czy to do końca zdrowe i postanowiłam trochę zgłębić ten wątek. Napiszę tutaj w skrócie najważniejsze cechy i zastosowanie napoju. Napój Izotoniczny piją wszyscy sportowcy, którzy wkładają duży wysiłek w swoje treningi, ponieważ potrafi on w bardzo szybkim tempie nawodnić nasz organizm. Po za tym napoje te posiadają bardzo dużo minerałów , takich jak sód, magnez czy wapń, które odpowiadają za prawidłową ilość elektrolitów w organizmie, a w szczególności mowa tu o potasie, który odpowiada za naszą równowagę w układzie nerwowym i mięśniowym.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czerwiec zapowiada się świetnie.

Mój ulubiony polski serial.

Fidget Spinner- prosta zabawka, a tyle szumu.